Kjøpsbetingelser

Ninaklausen.no er en nettbutikk for salg av illustrasjoner (tegninger) som digitalt nedlastbare filer (JPG) til kommersielt bruk i henhold til betingelsene angitt i standard bildelisens. Ninaklausen.no følger Forbrukerrådets anbefalinger om kjøpsbetingelser for nettbutikk. Du kan lese deres veileder HER

NINA KLAUSEN
E-post: [email protected]
Org.nr 922397465 MVA


1. PARTENE
Nina Klausen er selger og kjøper er det firma eller privatpersonen om er oppgitt som kjøper i bestillingen, og blir i det følgende benevnt som "du" eller kjøper.


2. PRIS
Ninaklausen.no har faste priser på de produkter som tilbys. Alle priser er oppgitt inklusive merverdiavgift  Prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader.


3. AVTALE OG BESTILLING
Når kunden har fullført sin bestilling i nettbutikken, er avtalen om kjøp/salg bindende for begge parter.


4. BETALING
Betaling skjer via den valgte betalingsmetoden i kassa. Du kan velge mellom betaling med VIPPS gjort gjennom mobilnummer og verifisering av mobilbank ID eller sikkert kortbetaling levert av Stipe.

Trekk (debitering) av kortet ditt blir gjort når kjøpet gjennomføres.


4. LEVERING
Når kjøpet er gjennomført vil du etter kort tid motta en ordrebekreftelse på e-post. Deretter vil du motta  én separat e-post per produkt med en lenke til nedlastning av den kjøpte illustrasjonen som en høyoppløselig JPG fil uten vannmerke. Illustrasjonen kan lastes ned inntill 3 ganger fra den samme lenken.


5. ANGRERETT
Du er selv ansvarlig for legge riktig produkt i handlekurven ved bestilling. Dette gjelder også ved bruk av rabattkoder. Grunnet produktets digitale natur er det dessverre ikke mulig å returnere eller bytte allerede kjøpte illustrasjoner. Du har med andre ord ikke angrerett på JPG-filer kjøpt av selger.


6. FORSINKELSER
Iblant kan det forekomme forsinkelser på bestillingen, og dersom kjøperen ikke har motatt produktet innen 24 timer, bes kjøper kontakte selger. Dersom selgeren ikke leveren varen innen rimelig tid, kan kjøper heve kjøpet.

Bestillingen kan også forsinkes pga tekniske feil/nedetid hos nettleverandør, manglende diskplass på kjøperens enhet, at kjøper har skrevet feil e-postadresse i bestillingen og/eller at e-posten har havnet i spamfolder.


7. MANGEL VED VAREN
Dersom der foreligger feil / mangel i varen, og denne oppdages innne rimelig tid (her regnes 1 uke etter kjøp som rimelig tid) bes kunden om å kontakte selger skriftlig for å gjøre feilen / mangelen kjent. Selger skal da rette opp eventuell  feil, og levere ny oppdatert illustrasjon til kunden.


8. COOKIES
Denne nettsiden bruker cookies for å kunne måle antall besøkende. Programmet lagrer aldri noe personlig informasjon om deg.


9. PERSONOPPLYSNINGER
Denne nettsiden håndterer alle personopplysninger i henhold til GDPR. Kontaktinformasjonen som mottas via kontaktskjema på websiden benyttes kun til direkte kommunikasjon med kunden. Nyhetsbrev sendes kun dersom du selv har godkjent abonnement på dette og det kan når som helst avsluttes gjennom en lenke i nyhetsbrevet, eller ved direkte kontakt.